Filmmaking būrelis: TRumpai apie programą
Filmų kūrimas arba filmmaking yra procesas, kurio metu sukuriamas kino filmas, animacinis filmukas, youtube video ir t.t. Filmo kūrimas apima daugybę sudėtingų ir atskirų etapų, pradedant nuo pradinės istorijos, idėjos ir baigiant programų, kuriomis dirbama išmanymo. Norint sukurti įdomų video, pakanka labai paprastos kameros arba telefono, minimalaus apšvietimo išmanymo ir žinoma montavimo programos pagrindų.
Filmmaking būrelis – vaikai susipažins su visais video kūrimo etapais. Susipažins ir išmoks, kas yra video ir nuotraukų manipuliavimo programa. Bet svarbiausias žingsnis, kad vaikai mokysis generuoti idėjas ir jas perteikti video formatu.
Filmmaking būrelis – vaikai lavins ne tik kompiuterines žinias, tačiau ir bus skatinama domėtis pasaulio, kino ir video istorija, bei generuoti naujas ir originalias idėjas. Žinoma, teks tyrinėti pasaulį, nes geras kadras nėra atrandamas namuose.
DaVinci Resolve
„DaVinci Resolve“ yra „Blackmagic Design“ sukurta spalvų rūšiavimo, spalvų korekcijos, vaizdo efektų ir garso poprodukcijos vaizdo redagavimo programa, skirta „MacOS“, „Windows“ ir „Linux“. Filmmaking būrelis naudoja tik nemokamus įrankius, todėl ši programa yra idealus pasirinkimas.
Programinė įranga apima vaizdo įrašų redagavimo, spalvų korekcijos, garso maišymo / efektų (įskaitant „Fairlight“) ir vaizdo efektų (įskaitant „Fusion“) modulius. Ši programa dažniausiai naudojama kaip atskira visapusiška vaizdo įrašų redagavimo programa.
Photoshop
„Photoshop“ yra rastrinės grafikos manipuliavimo programa. Programinė įranga tapo dažniausiai naudojama profesionalaus skaitmeninio meno priemone, ypač redaguojant rastrinę grafiką. Filmmaking būrelis naudoja tik nemokamus įrankius, todėl ši programa yra idealus pasirinkimas.
„Photoshop“ gali redaguoti ir sudaryti rastrinius vaizdus keliais sluoksniais ir palaiko kaukes, alfa kompoziciją ir kelis spalvų modelius. „Photoshop“ naudoja savo PSD ir PSB failų formatus, kad palaikytų šias funkcijas. „Photoshop“ turi galimybes redaguoti arba atvaizduoti tekstą ir vektorinę grafiką (ypač naudojant pastarųjų kirpimo kelią), taip pat 3D grafiką ir vaizdo įrašus.